Belami

Medijski konkurs u Nišu se završio a rezultati komisije su i ove godine bez nekih iznenađenja. Najveće iznose su dobili mediji bliski SNS-u i porodici Radomirović i Gašić.

Ove godine na medijskom konkursu je podeljeno 85 miliona dinara za 39 projekata. Po visini iznosa koje su dobili mediji vode televizije Belami, Tv Zona Plus i Niška Televizija. Vrlo slična slika je bila i prethodnih godina o čemu smo već pisali u analizi.

Medijski konkurs u Nišu uvek naklonjen Belami televiziji i bratskim produkcijama bliskim SNS-u

Jedan od glavnih ciljeva koje konkurs treba da sagledava jeste “informisanje građana i kritički stav”, gde je upitno koji od ova dva glavna cilja na papiru ovi mediji ispunjavaju.

Belami Tv je dobila malo preko 21 milion dinara, dok su narodne Novine sa nekoliko radnika dobile 16 miliona, Tv Zona je dobila 15.5 miliona za dva projekta, Niška televizija (delimično u valsništvu porodice Radomirović – TV Belami) 13.2 miliona dinara.

TV Belami ispunjava sve kriterijume da projekat bude dobro nagrađen sa 19 miliona

Nazivi projekata su “Informisani građani učestvuju u razvoju Niša”, “sa odgovorima i potrebama građana”, “Niš u kadru” i slični nazivi koji insinuiraju učešće i informisanje građana.

Po sadržaju ovi programi treba da nose samo i jedino nazive “šta rade u kabinetu i šta se laže ovih dana da se sakrije nerad i lopovluk” komentarisao je jedan od radnika ovih medija.

900.000 dinara za agenciju koja će emitovati na TV Belami program

Takođe su primetne i ove godine agencije koje su dobijale i premo miliona dinara za razne sadržaje koji će se emitovati na Tv Belami ili Tv Zona.

Agencija koja će emitovati na Tv Zona sadržaje

Alo sistem Beograd je dobio 1.8 miliona dok je City marketing centar dobio 1.2 miliona dinara. Imamo primer gde je agencija za kancelarijsko administrativne usluge dobila 1.2 miliona dinara, dok su radio Banker i Talas dobili po 800.000 dinara.

Author

By Srđan Nonić

Glavni i odgovorni urednik portala Niška Inicijativa.