Opštine Palilula po odluci opštinskog veća u 2024. godini, isplatiće 1.1 miliona dinara City marketing centru za snimanje tri filma ali i 456.000 dinara za čestitke povodom sretenja, za više medijskih kuća u Nišu.
Palilula po ovim podacima postaje “medijski politički centar” u Nišu, dok je u stopu prate i nekoliko opština u Nišu (u drugim tekstovima o tome) koje izdvajaju značajne iznose uvek poznatim i vlastima naklonjenim medjima. Film o troje Nišlija od preko 1.1 milion je platila iz budžetske rezerve.
Lider je uvek Belami televizija i Narodne Novine (sa po 117.000 dinara), dok je City marketing centar Olivera Paunovića uvek odmah do ova dva medija u vlasništvu Vidosava Radomirovića.
Tako je City Marketing centar posebnom odlukom opštinskog Veća dobio i za tri filma 1.116.000 dinara, za čestiku 48.000 dinara. Na spisku je i nov medij “glas Juga” pod pravnim imenom “UNO medija” koji vodi bovša glavna urednica Niških vesti (City marketing centar) Violeta Milićević.
Uvek viđen gost na spisku medija je i RTV Bum 018 od Nikole Panića, koji je uvek na spisku bilo kog dela javne uprave koji daje novac medijima.
U tom društvu se našla i TV Zona, Niška TV ali i RTV Bum 018 i Tv Kopernikus koji dele u ovom slučaju iste iznose, tj po 48.000 dinara. Ovi mediji u odnosu na Belami, Narodne novine i medije u sklopu City marketing centra su postali manje zanimljivi.
Pored svega navedenog, po podacima koje smo pronašli u realizaciji budžeta ove opštine u 2023. godini, realizacija linije u budžetu za postavljanje mobilijara nije realizovana, ali davanja prema medijima su uvek pogodna za realizaciju. Ova opština je takođe dala Pčelici 600.000 dinara za mobilijare u 2023. dok je ista predškolska ustanova odgovorila da iste nije nabavljala.