Medijski konkurs u Nišu je i ove godine raspodelio novac medijima koji su bliski vladajućoj koaliciji, naročito onima koji rade kao “niški javni SNS servis”. Ovde prednajče mediji u vlasništvu Vidosava Radomirovića, kao i drugi povezani sa licima koji su “politički saborci” SNS-a u Nišu.
Medijski konkurs u ovoj godini podelio je preko 33 miliona za medije iz porodice “TV Belami”, bilo da se radi o televiziji, radiju, novinama ali i producentskim kućama osoba bliskim ovim medijima. Slično je bilo i u prošloj godini. Svi mediji koji su inkasirali ozbiljnije iznose, nekritički izveštavaju o skoro svemu u našem gradu.
Ove godine maksimalni iznos po projektu povećan je na 20 miliona dinara, što je slučajno i iznos koji je inkasirala televizija Belami za projekat “Grad Niš misli na građane”.
Ove godine, po podacima koje imamo od više izvora iz sfere medija ali i podacima koji pokazuju poslovanje udruženja koja su dobila sredstva, osobe koje sarađuju sa Nikolom Panićem su inkasirale milionske iznose na ovom konkursu. To se desilo iako dve organizacije nisu nikad radile u sferi medija ali nisu imale ili su imale slabu finansijsku aktivnost. To su “ASOCIJACIJA SRPSKO ČEŠKOG PRIJATELjSTVA – BESEDA NIŠ” koja je Paniću dala nagradu za “novinarstvo” i “Nancy com” koja se bavi kancelarijsko administrativnim poslovima.
Nancy com je u toku februara meseca ove godine, doregistrovala delatnost “produkcije medijskih sadržaja” i formalno ispunila uslov da inkasira 1.2 miliona dinara. Kontaktirali smo Nikolu Panića i pojasnio nam je da će “Nancy com” da distribuira sadržaj preko njegovog medija.
Udruženje Bum 018 Nikole Panića se nije javio direktno na konkurs zbog neadekvatnog finansijskog izveštavanja u jednoj od prethodnih godina, kao i NG tim koji je odbijen iz istih razloga ove godine.
Udruženje Beseda je osnovano aprila 2022. godine, i imalo je poslovni promet od 200.000 dinara u toj godini, dok je “Nancy com” nije bila finansijski aktivno pravno lice ni u jednoj godini svog rada na kancelarijsko administrativnim poslovima.
U galeriji možete videti najveće “dobitnike” na konkursu za medije u Nišu.
Južne vesti se nisu javljale na konkurs i ove godine, Niške vesti su dobile na ovom konkursu 700.000 dinara(City marketing centar).
Redakcijski smo poslali zahtev za pristup informacijama od javnog značaja Upravi za društvene delatnosti da bi izvršili uvid u dokumentaciju pravnih lica koja su inkasirala najviše sredstava.