SNS kešinformisanje postao je zlatni standard u vreme političke turbulencije u Nišu, Srbiji. Tu uvek prednjače mediji koji su tradicionalno bliski vlastima, bilo da su oni SPS, DS, G17 ili sad SNS koji je ustvari fuzija svih pomenutih u zadnjih 30 godina.
SNS kešinformisanje se radi vrlo lako, praktično je vrlo jednostavan princip funkcionisanja. Za novce svih građana koji dele oni koji su na vlasti, na razne načine nekritičkim iprijateljskim medijima se deli novac, a za taj novac slušamo hvalospeve o dobrom životu i kvalitetnom radu onih na vlasti.
Zašto je ovo bitno baš sada?
Nije samo sada bitno, jer isti princip se očekuje da se nastavi na dalje, pri ne daj bože promeni ljudi na vlasti (ne režima), na golubjim nogicama promeniće se politika vlasnika medija, pa će umesto jednih, biti neki drugi, zamena će biti samo u imenu, ne u nečemu drugom bitnom.
Komisije će i dalje davati novac svih građana da se radi protivno interesu istih tih građana, tj da im se ispira mozak za njihove novce.
Preko konkursa direktno je planirano u ovoj godini do 80 miliona dinara. Tu ne ulaze ugovori o saradnji sa organima javne vlasti kao što su opštine, javna preduzeća, ustanove, ministarstva, republičke ustanove i preduzeća, i ko zna šta još…
I tako onda dva medija u direktnom vlasništvu Vidosava Radomirovića inkasiraju oko milion eura na razne ugovore sa ko zna koliko delova javnog sektora ali i sa nekolicinom privatnih firmi? Obzirom na strukturu reklama i programsku šemu, pitanje se postavlja da li bi mogli da prežive da ne uzimaju jako velike sume iz javnog sektora.
Istraživanje koje je započetko u zadnjem kvartalu 2022. godine još nije završeno, jer nismo dobili podatke od Parking servisa koji je šampion u skrivanju podataka o svemu.
NIje ni čudo što se dozvoljava da se govor mržnje širi preko ovih kanala, kao u skorašnjem primeru:
Inače, u online domenu, možemo videti i na “zvaničnom portalu grada Niša, portalu 018” poruke podrške Predsedniku Vučiću od strane SNS funkcionera: