Ovih dana po centru grada kao i u skoro svim poštanskim sandučićima ne možemo a da ne vidimo politički materijal za izbore 21. juna. Da li su to štandovi ili posteri, bilbordi ili flajeri, jako je lako primetiti da se na političkoj sceni prodaju gotovi proizvodi u obliku velikih imena ili velikih zemalja.

Šapić kao sportista umesto političara

Pa tako imamo na lokalu manjinsku Rusku stranku koja prodaje “Rusiju i Putina” kao udarne proizvode na svojim materijalima, ili poznatijeg Šapića iz sfere sporta.

 

 

 

Njihove ideje su jasne, gađa se emocija ili prema jakom političaru Šapiću iz Beograda ili “najvećem svetskom lideru Putinu”. To su ideje sažete u par floskula sa par slika

Olivera Sašek Radulović, dipl.socilog, novinar
Olivera Sašek Radulović, dipl.socilog, novinar

Sagovornica Niške Inicijative Olivera Sašek Radulović na naša pitanja oko komentara ove pojave bezidejnosti politike na lokalu je izjavila sledeće:

Uz puno poštovanje svih ljudskih prava, pa tako i prava na političko opredeljenje i organizovanje, mislim da je postojanje nekih političkih stranaka u Srbiji, a posebno na lokalu ravno cirkusu. Jasno je da je Aleksandar Šapić mnogo učinio za bolesnu decu preko fondacije “Budi human”, ali mi nije jasna njegova ambicija da svoj politički uticaj proširi na Niš.

Znam takođe da mnogo građana Srbije gaji bratska osećanja prema ruskom narodu i predsedniku Putinu, ali sam zatečena postojanjem Ruske stranke u Nišu, baš kao što sam pre četiri godine bila zatečena kandidatom iz Niša na listi Rusinke stranke. Mi smo narod kratkog pamćenja i velikih emocija, tako da sve ovde prolazi, pa i razne vrste manipulacija najdubljim i najiskrenijim osećanjima. Ništa nije dovoljno sveto da se ne bi iskoristilo zarad sopstvenih interesa – malih ili velikih, svejedno. Trenutna politička slika u Srbiji čini me tužnom, jer sve što se dešava u našem društvu potiče iz jedne “kuhinje”, a tu sliku potpisuje jedan čovek. Pravo glasa dobila sam pre 40 godina, a ovo će biti prvi izbori na koje neću da izađem. Jer…čemu?

Šarena laža u obliku Putina ili “Spasa” koji nam se nudi sačekaće neka bolja vremena, jer po idejama i programima oko kojih su se okupili ovi budući predstavnici građana, vidi se da čak i svesne građane ne mogu da pokrenu samo da glasaju za njih…

U ovom tekstu se nismo bavili listom ljudi koja stoji iza ovih imena na lokalu, već samom pojavom marketinga u političkom smislu.

Ovo je samo jedan od naših prvih tekstova u kojima ćemo da obrađujemo tematiku predstavljanja pokreta i poltičkih opcija na izborima koji nas čekaju.

Postavite vaše komentare i mišljenja na našoj FB strani.

 

 

 

 

Author