Niška Toplana je u 2023. godini po zvaničnim podacima potrošila oko 5.5 miliona dinara za medijske usluge reklame i propagande, informisanja i emitovanja produkcijskog materijala.
Toplana je po očigledno istim kriterijumima platila uvek istim i poznatim medijima i produkcijama sledeće troškove:
City marketing centar je vlasnik Niških vesti, Uno media je vlasništvo Violete Milićević bivše urednice Niških vesti koja je krajem prošle godine registrovala nov medij, RTV Bum 018 je vlasništvo Nikole Panića, Belami Tv i Narodne novine su vlasništvo Vidosava Radomirovića, Tv Zona delom u vlasništvu porodice Gašić, Kopernikus je vlasništvo Zvezdana Milovanovića (bivši SNS poverenik).
Po ovim podacima vidljivo je da je ovom komunalnom preduzeću jako bitno da reklamira zbog položaja na tržištu, iako je monopolista.
Podaci koje smo dobili deo su većeg istraživanja koje rutinski radimo svake godine, da bi smo potvrdili da se mediji koji su naklonjeni vlastima i ne pišu nikad kritički, uvek dobro sagledani od strane svih organa javne vlasti. U ovim istraživanjima, Toplana je pored opština kao i još nekoliko preduzeća jako zabrinuta za položaj medija, pa ih zato finansira u ovako velikom iznosu.
Toplana očigledno jako dobro posluje obzirom da je slavila 55 godina postojanja za 650.000 dinara a tender za snimanje dronom toplovodne mreže platila je preko 2 miliona dinara i dobila je ustanova kojoj su u vreme dodele ugovora uhapsili odgovorno lice.