Parking servis

Uprkos činjenici da je proglašeno vanredno stanje, da mnogi ljudi ne rade, da mnoge institucije ne rade, Parking servis uredno naplaćuje parkiranje, a u najavi je i naplata potraživanja po kućama.

Naime, Parking servis će da šalje svoje radnike koji će po kućama da naplaćuju potraživanja i od osoba sa invaliditetom i od drugih građana koji sada ne mogu da plate na regularan način njihove usluge kao što je stanarska karta.

Naplata će navodno biti po kućama korisnika u ličnom kontaktu građana i radnika.

Iako je omogućeno eletronsko plaćanje preko sajta Parking servisa, odlučili su se i za ovaj potez zbog jako velikog gubitka u poslovanju.

Građani koji su nas kontaktirali povodom ovakvog razvoja situacije imali su sledeći komentar:

“Dok cela privreda stoji, vi toliko nemilosrdno radite da čak planirate i kućne posete zbog naplate. Nije čudno što ste toliko “popularni i omiljeni” kod građana.”

Direktor JKP “Parking servis”, Dejan Dimitrijević objasnio je u izjavi koju je dao za portal Niške inicijative da je naplata parkinga preko pojedinačnih karata manja za 80-90% usled smanjenog obima saobraćaja.

Takođe je rekao da Parking servis stavlja vozila i resurse na raspolaganje Štabu za vanredne situacije, a naglasio je da su osobama sa invaliditetom omogućili produženje stanarske karte do 31.05. bez naplate.

“Pored svih poslova koje obavlja za grad, Parking servis je sada sa svojim vozilima na usluzi gradu. Razvozimo volontere, pakete, dajemo svu podršku gradu, opštinama i volonterima”, izjavio je Dimitrijević.

Uprkos činjenici da neki misle da bi naplata pojedinačnih karata trebala da prestane, Dimitrijević naglašava da se sada zahvaljujući automatima za naplatu i izdavanje karata, mogu karticom platiti i ostale usluge ovog preduzeća, što je jako dobro u vreme virusa i mera izbegavanja kontakta.

“Pauk služba”, naglašava Dimitrijević, treba da nastavi sa radom zbog nesmetanog odvijanja saobraćaja, dok se naplatom kontroliše okupljanje ljudi u centru grada, pa je to jedan od razloga zbog čega se ne prestaje sa naplatom niti se produžava vreme u crvenoj ili zelenoj zoni.

U anketi koju smo sproveli na našem sajtu samo 3% građana koji su glasali su izrazili zadovoljstvo njihovim radom. Ostalih 97% koji su glasali smatraju da treba da se ugasi ili reorganizuje rad samog Parking servisa.

Author