Call centar Predsednika Srbije Aleksandra Vučića, kako su se predstavili, zovu građane u Nišu u vreme izborne tišine. Našem sugrađaninu su postavljana pitanja oko glasanja, dok drugi snimak u koji smo imali uvid pokazuje raspravu između građanina i osobe koja poziva iz pomenutog centra.
Call centar koji se jasno predstavio da radi za Predsednika Vučića, postavljao je pitanja o tome kako će da se glasa u nedelju 17. decembra. Postavljali su uporno pitanja o zadovoljstvu sa rezultatima rada Predsednika, dok je u uvodnom delu građane pitalo lice koje je zvalo lične stvari, kao što su nacionalnost, gde radi i sl.
U jednom od snimljenih razgovora koji smo preslušali, osoba koja se predstavila rekla je da radi za Ipsos, dok u drugom razgovoru osoba kojaje pozivala je rekla da radi za izborni štab Vučića.
Ovakav sličan centar je otkriven u Nišu, u prostoru hale Čair gde je jedno stotinak ljudi danima pozivalo Nišlije sa brojeva koje nije bilo moguće pozvati od strane građana. Firma koja je stajala iza ovog centra je Max strategic.
Drugačiji SNS Call centar u Nišu snimljen je u toku pauze ispred Hale Čair. Na licu mesta zatečeno je dosta mladih osoba, od kojih nijedna nije bila raspoložena za izjave. Pri samom pojavljivanju medijskih ekipa, (i ekipa N1 je bila na licu mesta), pauza je brzo završena.
SNS call centar je u prethodnom periodu pozivao građane Niša sa brojeva telefona koji su u fiksnoj mreži, a po saznanjima koje smo dobili, Telekom je vlasnik brojeva koji su “zaštićeni” i nemoguće je pozvati ih.
Podaci koje imamo govore da na bar još tri lokacije u gradu imamo ovakve centre u kojima rade radnici javne uprave grada Niša, koji i u radno vreme idu na ove stranačke aktivnosti.