U duhu novogodišnjih i božićnih praznika, javna preduzeća, gradske opštine i predstavnici najviših institucija u Nišu odlučili su da građanima upute čestitku.
Ovaj vid zahvalnosti, lepih želja i brige za stanovnike njihove opštine ili korisnike usluga nije ništa revolucionarno ili čudno.
Ipak, ono što se može uočiti kao problematično je to što se ovakav vid oglašavanja radi posredstvom lokalnih medija. Mediji koji su direktno ili prikriveno u službi vlasti dobijaju novac za reklamiranje u toku praznika.
Ni to ne bi bio problem da se ne radi o novcu svih građana i da ti mediji za svoje pozitivno izveštavanje o aktivnostima funkcionera, direktora i njihovih preduzeća ne dobijaju ogromne svote novca iz budžeta.
Ne bi bio problem kada bismo imali alternativu, odnosno mogli da biramo između više firmi da reše na primer komunalne probleme ili urede zajednički prostor u zgradi.
Ne bi bio problem kada bi ta preduzeća zaista stajala na usluzi građanima ili kada bi makar ostvarivala prihode od svog poslovanja.
Gospodo, ne očekujte da će nas vaša lažna briga za dobrobit društva zaslepeti i da ćemo prestati da se bavimo vašim sumnjivim poslovnim potezima.
A za građane imamo samo jednu poruku – Srećni praznici jer ste sve to vi platili vašim novcem.