Medoševački most

Da Niš tone sa trećeg na četvrto mesto po veličini u Srbiji, pokazaće i odnos države nekada (pre 20 godina) po veličini dva rivalska grada Novog Sada i Niša koji su delili drugo mesto.

Trenutno se u Novom Sadu gradi 3 (tri) nova mosta na Dunavu čije su dužine oko 1,7 km a vrednost investicije-izgradnje oko 360 miliona evra!!!
Novi Sad je u svakom pogledu daleko ispred Niša, po broju stanovnika veći i preko 50% a po budžetu veći skoro 150%. U Vladi Srbije Novi Sad daje Premijera i tri ministra, državnih sekretara i pomoćnika ministara ne možemo da prebrojimo, što ne čudi kad ima ovakav razvoj. Sve se ovo dešava nama pred očima u proteklih 20 godina, ali intezivno zadnjih 10 godina.
A šta Niš ima?
Grad Niš ima zatvoren vrežinski most za saobraćaj koji ne može da se rekonstruiše godinama pa građani ovog dela grada moraju da zaobilaze kilometrima do prvog sledećeg mosta, a interesantno da to nikog i ne zanima niti bilo šta radi po tom pitanju rekonstrukcije. Čeka se da ga reka Nišava sama ukloni i transportuje dalje kako smo iz geografije učili u Moravu, pa u Dunav i na kraju u Crno More.
Jedan drugi takođe važan most na Nišavi na ulaz u Medoševac (tzv.Medoševački most) takođe je ostavljen da ga saobraćaj i reka Nišava ukloni, ali za njega se ne zna da je zatvoren za saobraćaj. Otvaranjem novog Robno Transportnog centra-kontejnerski terminal M-Box pre 3 godine, ovaj već devastirani most na kome svakodnevno prolaze najteži transpotni kamioni i preko 40t na kome je bilo ograničenje nosivosti do 11t, problem je efikasno rešen tako što je uklonjen saobraćajni znak za ograničenje dozvoljene težine do “11t za teretna vozila” tako da mogu što brže da dokrajče medoševački most i tako čitavo naselje i robno-transportni centar odseku od grada i svih puteva i izazovu katastrofu velikih razmera.
Naravno o pravljenju novih mostova na Nišavi nema ni reči, niti koga to interesuje, jer rukovodstvu Niša je najbitniji podaničko-poslušni-kolaboracionistički odnos prema “Beogradu” uz nadzor dva opunomoćena komesara iz Beograda, pa takva pitanja ne smeju ni da postave. Odnos prema Nišu je kao prema nekoj afričkog koloniji, dok su kolonizatoru puna usta hvalospeva kako izgara za Niš.
Za sada jedino što smo videli je kako kolonizator ispumpava ovako jadan budžet Grada Niša, pa zato i nema kazne i sankcije za njegove podanike i sve će učiniti da ih zaštiti. Da, misli se i na Draganu Sotirosvski i njene pomagače, a i na one predhodne, i one prethodne opet.
Pavlović
Dragoslav Pavlović je upoznat sa problemom
Nikad se ne zna možda posle ovog teksta Niš dobije “novu fabriku za motanje kablova” pa nam kolonizator pokaže kako nas razvija i kako se približavamo republičkom proseku, a treba da ćutimo jer imamo autoputeve, biće i brze pruge a dao nam je i Daleta.

A lep je Dale, nema šta…

Autor teksta je poznat redakciji

Author