Po podacima koje smo dobili, autobusi Laste koji rade u sistemu Javnog gradskog i prigradskog prevoza, koriste se za prevoz radnika fabrika u Nišu.
Sve ovo ne bi bilo sporno, da isti autobusi koji se koriste za prevoz u Nišu nemaju pravo da budu korišćeni za druge namene. Po pravilima Javno-privatnog partnerstva ovi autobusi moraju da se koriste isključivo za namenu prevoza Nišlija, ali se sumnja da se autobusi sa nekih linija isključuju da bi pokrili potrebe vlasnika fabrika i sticanja dodatnog profita.
Snimak do koga je došla redakcija pokazuje desetak autobusa prevoznika Lasta koji sada trenutno rade na prevozu radnika:
Nenad Stanković PR Direkcije za javni prevoz je potvrdio za Nišku Inicijativu da je obavešten o ovom slučaju, kao i da će se Lasta kazniti na kraju meseca u obračunu jer nemaju pravo da iste autobuse koriste za drugu stvrhu. Kazniće se sa 100.000 po autobusu kako je naveo Stanković.
Građani koji su nam prijavili ovu nepravilnost su nas obavestili da je sinoć došlo do promene autobusa, dok je redakcija u toku srede tražila spisak registracija autobusa Laste koji se koriste u sistemu javnog prevoza u Nišu.
Autobusi koji su uključeni u javni prevoz Niša dobijaju subvenciju po kilometru, pa ostaje nepoznato da li građani plaćaju i kilometre koji su pređeni u prevozu radnika fabrika? Po rečima Stankovića, građani neće biti oštećeni niti su trpeli zbog manjka linija.